Dienstag, 5. April 2011

Kalender mit Keltische Motive im Häuschen.

Seit einige Monate arbeite ich an ein Kalender mit Keltische Motive, und Henk bastelte dieses schöne Häuschen dazu!
Ich werde sie alle mitbringen auf unsere Ausstellung, und bei Interesse auch gerne die Anleitungen.Wollen Sie nicht so warten dann gucken sie bitte bei: www.simply2m.blogspot.com, da können sie die Anleitungen downloaden bei Celtic Bom.
Möchten Sie auch so ein schönes Quilthaus, dann schicken sie mir doch ein mail!
treny@web.de. Inzwischen ist auch April fast fertig!

1 Kommentar:

  1. Goedemiddag Treny Wildeboer,
    Ik hoop dat u ook Nederlands begrijpt (ik denk het wel gezien sommige teksten).
    Mijn vrouw zag uw site en zij houdt ook erg veel van patchwork, quilten en borduren (ons huis hangt er vol mee). Mijn vrouw zag de Jaarkalender 2011 met die leuke huisjes waarin ze opgehangen worden. Ze vindt ze zo mooi dat ze ze graag zou willen maken. Kunt u ons doorgeven waar we de patronen hiervoor kunnen kopen (verkrijgen)? Graag hoor ik van u. Wilt u alstublieft mailen naar mijn mailadres: benbburger@hotmail.com. Hartelijk dank alvast.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...