Freitag, 30. Dezember 2011

Probehäuser werden Geburtstaggeschenk. Proefhuisjes worden verjaardagskado.

Meine Probehäuschen sind schon verwertet, ich bräuchte noch ein Geschenk für ein 5jähriges kleines Madchen und hatte noch so eine wunderbare handgeflochtene Puppenwagen aus Holland, die bekommt Sie heute mit Bettzeug!
Mijn proefhuisjes hebben snel een bestemming gevonden. voor de verjaardag van een klein meisje van vijf is het beddegoed geworden in zo´n mooie ouderwetse poppenwagen, gevlochten door een vriend van ons uit Noordwolde. Ik hoop dat ze er blij mee is!
Inzwischen sind 32 Häuschen fertiggenäht, das heißt ein Monat im Voraus fertig!!Wie weit seid Ihr?? und macht es auch soviel Spaß?? Ich wünsche euch alle einen guten Rutsch und viel (Patchwork)Glück und Gesundheit für 2012.Liebe Grüße Treny
Er zijn nu 32 huisjes klaar, dus een maandje voorsprong. Hoe ver zijn jullie? vindt je het ook zo leuk ?? Voor 2012 wens ik jullie allemaal heel veel (patchwork) geluk en natuurlijk gezondheid. groetjes uit duitsland trijnie

Kommentare:

  1. Wat leuk en lief dit poppenwagen beddegoed!
    Mooie huisjes en de kleurcombinatie ook !
    En dan ook nog 32 in het vooruit gemaakt , knap hoor !
    Ik vind ze ook er leuk om te maken ... alleen het in elka zetten van de onderdeeltjes duurt bij mij al meer als een uur ... en dan het uitkiezen van de stofjes bij elkaar ...
    Ik heb er voor een week .... dus echt wel proberen er iedere dag een te maken ...
    Groetjes,
    Simone

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...