Freitag, 23. Dezember 2011

So werden meine Häuschen vorbereitet. Voorbereiding huizenbouw.

Nachdem ich die Schablonen hergestellt hatte, lege ich diese auf mein Schmirgelpapierbrettchen und male die auf der Rückseite der Stoffe. Nahtzugaben schneide ich frei zu,danach lege ich die Teilchen in mein Fleecebuch, es passen 4 auf jede Seite, also kann ich schon sehr viele vorbereiten. Ich nehme dieses Buch überall mit hin wo ich (Hand)nähen kann! Natürlich wünsche ich Ihnen Alle besinnliche schöne Weihnachtstage, ohne allzuviel Streß! Alles Liebe Treny

Mijn malletjes leg ik op de achterkant van de stofjes en teken ze op mijn schuurpapierplankje, de naadjes knip ik er uit de losse hand bij. Dan leg ik de stukjes op mijn fleeceboek, 4 huisjes passen op iedere bladzij, dus ik kan er heel veel klaarleggen. Dit boek neem ik overal mee naar toe waar ik ze aan elkaar naaien kan! Ik wens iedereen in mijn geliefde holland hele fijne feestdagen. trijnie

Kommentare:

  1. hele fijne kerstdagen en alvast plezier met je huisjes. Groetjes Berbel

    AntwortenLöschen
  2. Leuk dat je ook meedoet aan de huisjes. Zelf doe ik het niet, want ik ben met mijn 'grote' huis bezig....
    Alvast een heel goed en creatief 2012!
    groetjes
    Jane

    AntwortenLöschen
  3. Handig zo'n patchwork"boek" met schuurpapierplankje, zelfgemaakt ?
    Succes met je huisjes ook , vanaf 1 januarie hebben we een hoop huisjes te kijken... ben benieuwd :0)
    En leuk ... je reaktie op mijn blog, bedankt !

    Groetjes,
    Simone

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...